Cerita tentang diri.

Assalamualaikum.

Hi blogers, blog ini adalah blog kedua yang diwujudkan khas untuk aku berceloteh tanpa ada yang mengetahui siapa aku.


Kadang kadang kita lagi senang bercakap, jika orang tak kenal pon siapa diri kita ni. So dengan wujudnye blog ini, aku bole mengutuk orang sesuka hati. Hahaha...

Gurau saja, sebenarnya lebih kepada meluahkan perasaan. Macam yang aku cakap tadi, dengan tidak mendedahkan identiti aku, makanya aku boleh meluahkan perasaan tanpa perlu takot melukakan perasaan orang lain.

Purata pempublishan artikel sehari bergantung kepada berapa banyak tekanan yang aku terima. Sama ada tekanan yang buruk, mahupun yang baik.(tapi rasanya banyak yang buruk. sebab sekarang ni pon aku rase macam nak maki orang. Hahaha...

Cerita tentang diri?

seorang perempuan, berumur 23tahun (lahir tahun 89, nak cakap umor belom genap 24 le tu, hahaha) orang johor, lahir di Pontian, sekarang menetap di Batu Pahat, bekerja sebagai penjawat awam N17 (status kontrak). Cantik. (yang ni aku puji diri aku sendiri. Hahahaha) status politik, Barisan National.

Kalau korang nak cakap blog aku ni blog politik, cakap la... kesah pulak aku kan... hahaha

yang penting inibelogsaya ( H tag Hanis zalikha )  hahahaha

bye.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Copyright © / Dairy saya.

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger